14 Haziran 2008 Cumartesi

seccade hurcu



hazırlamış olduğum bu seccade hurcu,üç bölümden oluşmakta.ilk büyük bölmeye seccade,ikinci bölmeye namaz eteği ve namaz örtüsü ,üçüncü ve en küçük bölmeyede tesbih konulmakta.çok pratik ve kullanışlı bişey.gelen misafir namaz kılmak istediğinde,tek tek aramaktansa,hepsi birlikte bu hurcun içinde derli toplu oluyor.hem çok orijinal hemde çok kullanışlı.hem kız çeyizinde kıza,geline vede kayınvalidelere konulması gereken,hemde evinizde bulunması gereken kullanışlı birşey.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar,ben munevce nin yeğeniyim,esradan.teyzem sizin sitenizin adresini verdim,ben de bir ziyaret edeyim dedim,ellerinize sağlık,ben de sizi beklerim,sevgiler www.esradan.blogspot.com

Adsız dedi ki...

merhaba
bu hurç ne kadar acaba öğrenebilir miyim?

Adsız dedi ki...

bu hurçları 15 ytl ye yapıp satıyorum.